Bursaspor, eski Süper Lig oyuncularını transfer etti

1. Lig'e yükselen Bursaspor, Fenerbahçe'nin eski oyuncusu Lincoln Henrique ve Trabzonspor'da bir sezon forma giyen Lewis Baker'ı kadrosuna kattı.

Bursaspor, eski Süper Lig oyuncularını transfer etti

GAZETE PENCERE - Geride kalan sezonda 2. Lig'de şampiyon olarak 1. Lig'e yükselen Bursaspor, bugün 2 futbolcuyu transfer ettiğini duyurdu.

Portekiz'in Alverca takımından Lincoln Henrique, yeşil beyazlı takıma imza attı.

Orta sahada görev yapan Brezilyalı oyuncu, 2022-2023 sezonu başında Fenerbahçe'ye transfer olmuştu. Bu dönemde Bragantino ve Hull City'e kiralanan Lincoln ile yollar 2025 yılında yollar ayrılmıştı.

Bursaspor'un bir diğer transferi ise İngiltere'nin Stoke City takımından ayrılan Lewis Baker oldu.

Orta saha oyuncusu Baker, 2020-2021 sezonunda kiralık olarak Trabzonspor'da forma giymişti.

Kaynak:Haber Merkezi

Öne Çıkanlar