Dünya Kupası'nda gruptan çıkan ve elenen takımlar
2026 Dünya Kupası'nda son maçlar öncesinde turnuvaya veda eden ve yoluna devam eden ülkeler netleşmeye başladı.
Yayınlanma:
GAZETE PENCERE - ABD, Meksika ve Kanada'nın ev sahipliği yaptığı 2026 Dünya Kupası'nda grup aşamasının ikinci maçları tamamlandı.
A Grubu'nda ise son maçlar bu sabah oynandı. Güney Afrika, Güney Kore'yi 1-0 mağlup ederken, Meksika da Çekya'yı 3-0'la geçti. Meksika ve Güney Kore son 32 turuna yükselirken, Güney Kore ise üçüncüler için ayrılan 8 takımlık kontenjan için şansını sürdürüyor.
Turnuvada şu ana dek gruptan çıkması kesinleşen ülkeler şu şekilde:
- ABD
- Meksika
- Almanya
- Arjantin
- Norveç
- Fransa
- Kolombiya
- Kanada
- İsviçre
- Brezilya
- Fas
- Güney Afrika
- Bosna Hersek
Kupadan elenmesi netleşen takımlar ise şöyle.
- Türkiye
- Haiti
- Tunus
- Ürdün
- Panama
- Katar
- Çekya
Kaynak:Haber Merkezi
Öne Çıkanlar