Dünya Kupası'nda gruptan çıkan ve elenen takımlar

2026 Dünya Kupası'nda son maçlar öncesinde turnuvaya veda eden ve yoluna devam eden ülkeler netleşmeye başladı.

Dünya Kupası'nda gruptan çıkan ve elenen takımlar

GAZETE PENCERE - ABD, Meksika ve Kanada'nın ev sahipliği yaptığı 2026 Dünya Kupası'nda grup aşamasının ikinci maçları tamamlandı.

A Grubu'nda ise son maçlar bu sabah oynandı. Güney Afrika, Güney Kore'yi 1-0 mağlup ederken, Meksika da Çekya'yı 3-0'la geçti. Meksika ve Güney Kore son 32 turuna yükselirken, Güney Kore ise üçüncüler için ayrılan 8 takımlık kontenjan için şansını sürdürüyor.

Turnuvada şu ana dek gruptan çıkması kesinleşen ülkeler şu şekilde:

  • ABD
  • Meksika
  • Almanya
  • Arjantin
  • Norveç
  • Fransa
  • Kolombiya
  • Kanada
  • İsviçre
  • Brezilya
  • Fas
  • Güney Afrika
  • Bosna Hersek

Kupadan elenmesi netleşen takımlar ise şöyle.

  • Türkiye
  • Haiti
  • Tunus
  • Ürdün
  • Panama
  • Katar
  • Çekya

Kaynak:Haber Merkezi

Öne Çıkanlar