EuroLeague yönetiminden Beşiktaş'ı sevindiren haber

EuroLeague yönetimi, Beşiktaş'ın turnuvaya dahil edilmesine karar verildi. Siyah beyazlılar son olarak 13 yıl önce EuroLeague'de yer almıştı.

EuroLeague yönetiminden Beşiktaş'ı sevindiren haber

GAZETE PENCERE - Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı, 13 yıl sonra yeniden EuroLeague'de mücadele edecek.

Habertürk'te yer alan habere göre, EuroLeague yönetimi, ligin 20 takımlı formatla devam etmesine karar verdi.

Ekonomik sorunlar yaşayan Fransız ekibi Monaco’nun turnuvadan çekildi. Monaco'nun yerine 20'nci takım olarak Beşiktaş, EuroLeague'e dahil edildi. Karar, 13 hissedarın oyuyla EuroLeague’e alındı.

Beşiktaş 13 yıl aradan sonra yeniden EuroLeague'e döndü.

Siyah-beyazlılar son olarak 2012-2013 sezonunda EuroLeague'de boy göstermiş ve Erman Kunter yönetiminde son 16'ya yükselme başarısı göstermişti.

Kaynak:Habertürk

Öne Çıkanlar