İki belediye başkanı daha AK Parti'ye geçiyor: Genel merkeze geldiler!

CHP'den istifa eden Mesut Özarslan ve İYİ Parti'den istifa eden Rasim Arı AK Parti Genel Merkezi'ne geldi.

İki belediye başkanı daha AK Parti'ye geçiyor: Genel merkeze geldiler!

GAZETE PENCERE - AK Parti'ye bugün katılacak olan Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ile CHP'den istifa edip uzun zamandır AK Parti'ye geçeceği konuşlan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan AK Parti Genel Merkezi'ne geldi.

CHP'den istifa etmesinin ardından uzun zamandır AK Parti'ye katılacağı konuşulan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve yerel seçimlerde İYİ Parti'den belediye başkanı seçilen Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı partinin genel merkezine geldi.

İki ismin yanı sıra CHP’den dün istifa eden Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan bugün AK Parti saflarına katılacak.

Başkanlara bugün Genişletilmiş İl Başkanları toplantısında Erdoğan tarafından rozet takılacak.

mesut

Kaynak:Haber Merkezi

Öne Çıkanlar